10 maj 2010

Hej vardag

Så var man tillbaka i ekorrhjulet. Sova, jobba, äta, sova, jobba, äta, sova.... nån som känner igen mönstret? Kan man inte bara få vinna ett par miljoner. Hur ska man hinna med allt nu då? Läste för ett tag sedan om en kille i USA som optimerat (?) sitt dygn. Han sover i snitt 4 timmar per natt. Han får finemang mycket tid över till barnen, sånt där viktigt man måste göra -mat och shit och sin träning. För såklart så springer han ultramaraton också. Som att det dessutom inte räckte heller så sprang han ett maraton per dag i 50 dagar. Det är alltså vad.. 4,2 mil per dag för den oinvigde. Jag vill också klara mig på 4 timmar per natt. Det där med maraton kan jag konstigt nog klara mig utan.

2 kommentarer:

Ewa sa...

Du kan ju alltid drömma

Jessica sa...

Jag skulle då skriva på! ;)