1 februari 2013

Bland veck och skogsvägar

Tantjulgransfett. Ni vet sådanadär veck man kan få på ryggen vare sig man är en hon, han eller hen. Det kallas visst så. Tänkt jag är 31 men ändå lär jag mig nya saker hela tiden.

Jobbet idag gav övning i tålamodets dimensioner. Halv elva var jag på plats sen var det bara att vänta vänta och vänta lite till. Strax efter två hade jag väntat klart. Sen tog själva jobbet 45 minuter. På vägen hem som bar efter en enslig och smal skogsväg råkade jag ut för den lappländska rusningstrafiken. Jag hamnade bakom två samer som drev två renar framför sig på vägen. Det ni stockholmisar.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Åhå, är det det jag har?! Thanks for the name. Puss

Loo sa...

Tydligen :q haha

Destiny sa...

Haha! Här har vi rådjur som själva trafikerar vägen. Snökaos existerar däremot inte och blockerar inga vägar. ;-)