18 mars 2011

Ni kan kalla mig fru ordförande

Ordförande för en lokal förening i Parakka. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller vad det betyder men det låter ju fint. Kommer det att göra mig till en mer aktiv bloggare? Satsa inte pengar på det i alla fall.

I helgen vankas det en del småprojekt. Arken ska städas och vi har fått två mårdar som vi borde flå. Vore fint med lite fiske om det hanns med också. Fick tillbaka min senaste tenta som firades av med en flaska vin, vg satt fint. En stor kurs är avslutad och det känns så himla skönt. Nu hoppas vi bara på att det ska sluta blåsa nån gång.

4 kommentarer:

Jessica sa...

Från The Hills, solbrillor och mintprillor till att flå mårdar! jag är orolig för dig, love. haha

Ma sa...

Fru ordförande har en mogen klang. GRATTIS till tentan

Loo sa...

Jag får väl flå dom i solbrillor och lackade naglar. Blir som Lauren goes nature eller nå :p

Mormor sa...

Grattis, Grattis. Du gör det bra. Jag är imponerad