8 mars 2011

Plopp

När till och med sambon höjer på ögonbrynet över det minimala bloggandet får man väl ta sig tid att skriva två rader. Uppehåll från plugg och sådant i 3 veckor till förmån för slaveri (läs praktik) men det är ju det praktik är och kommer alltid att vara. Men är på ett helt ok ställe dock, skönt. Inte är det långa dagar heller men inte verkar jag ha ork att sitta här i alla fall. Det rycker i Lisas utenerv. Knarkar norska Lars Monsen. Jag vet inte om jag skulle vilja korsa Kanada och vara ute på tur i 3 år, ensam! Men någon månad hade vart trevligt. Hade gärna fördrivit en sommar ute i det fria. Som det är nu får jag börja med fjällen och Rautas. Tors-söndag sticker vi och fjällfiskar lite. Ska bli skickeli grejt. Eller vad nu Monsen hade sagt (norskan är inte den bästa). Fin fint säger jag.

Inga kommentarer: