20 december 2011

Tomt i påsen

Nej inte blev det någon julhare för mig och Ziddan idag heller. Det ser inte ljust ut heller, få dagar kvar. Ett träningspass blev det dock. Snö upp till knäna konstaterade vad jag redan anat. Att det skulle vara världens sämsta idé att ge sig ut i skogen utan skidor. Vi får helt enkelt slipa vidare på det här, Zidde och jag. Än finns det hopp.

Trött hund framför granen som äntligen hittat in


Och just det ja, leker med kameran mer och mer ju mer jag fattar och mer lär man sig ju mer man övar. Oj hur blev det riktigt.. Men ni hajar. Kul är det men det hade ändå vart roligare med en fotokurs, det blir så många frågor.

2 kommentarer:

Lina sa...

Granen var ju riktigt fin för att vara norrlandsgran ändå :D

Lina sa...

Haha, ingen aning. Jag äter inte mandelmassa :P Jag plockade bort allt som var bränt och rullade i resten. Inte fått några klagomål än i alla fall. Sån tur var hade jag mer choklad kvar som jag smälte också :)