5 december 2012

Halvtrasig

En oanvändbar tumme som har knipförmåga som en hundtass.
Inte helt halvblind men närsynt och ett lätt brytningsfel på vänster öga.
Förvisso har jag även tvingats ta bort en tand med rötter och allt men jag kanske i alla fall kan bidra med att föra vidare bra och friska tänder. Jamena, hade det inte varit för olyckan hade jag fortfarande inte fått uppleva den så kallade tandläkarskräcken.
Känner mig gammal.

Föga intressant är det säkert att jag med tandtråd kan dra, inte bara på sidorna om tanden, utan ovanför också. Isch.

3 kommentarer:

Erika sa...

Lät inte alls kul... Huu. Hoppas att ditt trasiga jag snart är helt igen! :)

Kram!

Jessica sa...

Men jag älskar Loo-pusslet iaf!

Loo sa...

Tack ja :)

Jess: jag kan skicka dig en egen upplaga så hinner du kanske lägga klart alla bitar innan jul!