19 januari 2014

Tantpyssel

Idag maxade vår termometer på L.L.L igen. Tog oss ändå ut på en prommis mitt på dagen. Resten av tiden har jag ägnat åt att virka på min filt. En liten lapp, två små lappar and so on. Jag har nu hela 35 st och skulle egentligen vilja ha nästan lika många till. Men med tanke på att det tagit mig ett halvår att få ihop 35 tvivlar jag på att jag ids. Å andra sidan har jag gjort mer än hälften närmsta tiden... När jag började tog jag flera färger bara för att det kändes roligare. Nu hade jag hellre bara virkat typ gröna och vita rutor fast nu orkar jag då aldrig börja om! Det får bli en mulikulti färgad sak ändå.

Har ni förresten reflekterat över att hur mätt man än är får man alltid i sig ostkrokar. Jamena, det är ju som att äta luft som smakar ost. 

Inga kommentarer: