24 mars 2014

Guldkornen i livet

Jag vet inte hur helgen gått eller slutat utan all den underbara hjälp vi fick. Mamma, mormor, Kicki och Putte. Ren lycka över ert besök i helgen.
Nu kan man pusta ut lite och fortsätta med etapp husbygge.

Hittade förresten nå saker jag blev nyfiken på för ett tag sen och nu när jag testkört dom ett tag vågar jag ge tummen upp. En aluminium fri deo som hittills inte presterat nå mindre bra i att hålla lökringar och odörer stången än sina alukompisar. Faktiskt riktigt bra. Faktiskt inte ens en liten irritation i huden, sånt som vanliga kan ge mig ibland.
Sen att alla kanske inte har en kula som mår bra av att smörjas in dagligen pga av spänd, uttänjd, torr och kliande hud kan så vara men letar ni en olja i syfte att vara mera organic och som funkar hundra gånger bättre än tex Apotekets babyolja så testa den på bilden. Googlade efter deon egentligen när jag ramlade över oljan med på samma sida, greenpeople.

                  

2 kommentarer:

Ma sa...

Ni kan väl försöka vila en dag eller två så att ni hinner hämta andan. Underbart rolig helg. 😘

mo sa...

Det känns bra att kunna hjälpa