14 december 2010

Palten

Blev sjukt lyckad! Hurra, hurra är jag en äkta pitebo nu? I veckan ska det dock avanceras. Tamtadamtaaa... till blodpalt. Jag sätter min trust till mormors goda råd. Har varit ett par hektiska dagar (helg). I farten fick jag ett extrajobb och har hunnit vara på två skoterturer och en... platstur.. eller vad man nu ska kalla det. Är på ett sätt verkligen inte dåligt att få betalt för att man kör skoter. Tacksamma verkar dom flesta vara, helst asiaterna. Bara man pekar på ett par renspår hörs det "ooooohhhhha" och "aaaahhhhhhaaaa" i kör. Var rätt mör dock efter ett par timmar på skoter i -15 respektive -30 grader. Men det finns inga dåliga kläder va.

Sen har vi (jag och mina vägglöss?) varit på konsert i helgen också. Micke hade spelning med Kiruna storband, under ledning av.. han själv! Var fräsigt och imponerande. Sen fick vi julmat, det toppade det hela. Nu är det sista skolveckan. Sen blir e PITE under jul. Har som inte hunnit med vardagen på ett par dagar så när jag satt och uppdaterade mig på bloggar dog jag en smula och fällde en tår i size med ett strutsägg.... Oh my person I do miss you toooooo. Mer än va du tror. Ses snart.

1 kommentar:

The Person sa...

Det hoppas jag, annars dör vi båda två. LOVE.