11 maj 2011

Ny dag ny erfarenhet...

Onsdag morgon och isvaksdag. Har inte allt kaffe som jag hällt i mig på morgonen haft någon effekt för att piggna till vid det här laget lär ju isbadet defenitivt hjälpa till där. Dock vet jag inte om det är nåt jag skulle vilja byta ut kaffet mot. Ser bara en jätteversion av en clownglass framför mig (se Kenny Starfighter). Är det svårt att motivera sig att hoppa i får jag tänka på gubben som simmat i några av världens längsta och mest förorenade floder för att vi ska börja tänka efter. Han är 53 år, fet, dricker en hel del och har simmat nedför Mississippi, Amazonas och två långa floder till. Galet eller imponerande? Det är nog en aning mera utmanande än att hoppa i en isvak i alla fall.

3 kommentarer:

Erika sa...

Mer utmanande vette fasen, men betydligt varmare än isvak i alla fall... ;)

Erika sa...

Åh! Tack för tipset! :D Då inväntar jag grönskan och fixar till den då!

Ma sa...

Hur gick det? Vill INTE byta