29 mars 2012

Jogga in våren

Igår landade vi i Piteå! Micke ska vara här över helgen och jag stannar nog lite längre när jag ändå kan. Vasa? Skola? Va, mja, jooo...typ. Jag måste göra en projektplan som ska in nästa onsdag. Det ska jag hinna. Sen är det bara att fyra av startpistolen. Efter påskhelgen startar..taadaatadaaaa... examensarbetet!

Idag fick jag äntligen träffa my person, det är kärlek. Dagen var liksom komplett. Skönt med lite extratid denna gång, vi hinner ses fler gånger innan det bär av uppåt igen.

Och, håll i er, idag var vi även ut på vår premiärlöprunda. Premiär som i premiär för i år, premiär sen snön föll (i år har vi inte alls löpt nåt i vinter). Å vilda vaniljmunkar så bra det gick. Eller känslan var väl inte bäst men tydligen gick det bra ändå. Eller vi säger så här, känslan var bra med tanke på uppehållet och vi trodde väl att vi skulle landa på 5,40 cirkus per km. Men ta er i tårna, 5,09 per km blev snittet! Hurra, det finns hopp!

Inga kommentarer: