15 mars 2012

Skräp

Jag måste försöka få en tid imorn hos vettrisen i Kiruna (som jag absolut inte gillar). Jag hade hoppats på att slippa och kunna ta han till Piteå i början av nästa vecka men jag vill inte vänta över helgen. En satans-helvetes-miniatyr-bull-variant (kalla mig fördomsfull men det skiter jag i) till hund bet Zidde i örat när vi var i fjällen. Tippen saknas och örat är numera fransigt. Visst kan han väl skryta med en utslagen tand och ett fransigt öra för brudarna nu men jag är inte nöjd. Han har ju inte varit i slaggis direkt, fast det behöver ju inte dom veta. Tanden rök ju på grund av hans egen klumpighet och örat, tja, jag kallar honom inte hundarnas Thomas Di-Leva för intet. Han har aldrig krökt läpp åt nån, han älskar bara hela världen men hela världen älskar tyvärr inte honom men det fattar han som inte.

Nej den där lilla bitska skit hunden står nu på min all-for-ever-to-hate hatlista. Och ja, jag vet att mitt ordförråd inte är vidare vackert men det skiter jag också i.

1 kommentar:

Jessica sa...

Helt rätt, skit i det. Man får vara icke-PK när läget är poopigt! PÖSS