7 november 2012

Fyrbent drag

Här är grunden till mitt blivande hundspann. Eller kanske inte, men det är en jäkligt fin motionsform för doggsen och minimalt med motion för mig. Winwin så att säga. Jag måste bara uppgradera deras prylar. Kyrkans nyckelband fungerar men håller liksom inte måttet när man ska ha ett coolt draghundsekipage. En släde hade också varit fin.



Det inställda tandläkarbesöket blev av igår tillslut. Min äkta tand ligger i en soppåse nånstans och jag har numera en fejkis som är förankrad med skrot i mina sidotänder. Försök hålla er från dylika upplevelser. Det är inte alls kul. Nu ska skiten läka i nån månad innan jag får min permanenta fejktand, genom operation!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Jag ryser av att läsa såntdär! Tack hörrö! :P

ma sa...

Ett snyggare ekipage får man leta efter