13 augusti 2013

Herra jumala

Dag what? sen vi hoppade på crossfit tåget. Spela roll, men...
Ännu mera träningsvärk hej.
Det är någon slags barnslig och spännande förtjusning med att stiga upp och kolla vad dagens övning är. 

Idag var det halleluja, bara en med få men tunga reps jämfört med igår då det var 7 övningar med 50 rep per övning. 
Tyckte först att en övning idag lät som fullt tillräckligt efter gårdagens plåga så fråga mig inte sen vad som hände när vi var klara då vi plötsligt befann oss efter vägen till Mella. 
Joggandes.

Efter vägen hittade jag dessutom en jätte goliatmusseron som jag bara inte kunde lämna. Där sprang jag med en jättesvamp i handen. 

Nu är jag fasiken trött. En bok på detta så är vi i hamn. Jägarexamen imorgon.





2 kommentarer:

ma sa...

Det gäller att ha simultankapasitet, både jogga och spana efter svamp

Erika sa...

Lillsvampen ens! :D