30 november 2011

Som gjort för en dag i sängen

Nog för att jag ligger där av en mindre rolig anledning. Zäta han vägrar gå ut idag för att det regnar (i Kiruna sista november!?!) och jag vägrar gå ut för att jag inte orkar tack vare en inte uppskattad magsjukeattack inatt. Jag överlever väl men det är för att det inte är jag som måste gå ut för att gå på toaletten. Vid halv elva hade han bara vart ned för trappen och vänt en gång så jag hade ju inget annat val än att knata ut. Jag slog inga långdistansrekord men han gjorde iallafall det han skulle. Sen dess har han vägrat gå ut igen. Det är ju inte hälsosamt, hunden måste ju bli kissnödig nån gång. Eller så har han en hemlig toalett någonstans...

3 kommentarer:

Lina sa...

Har du kollat blomman i vardagsrummet?

Loo sa...

den luktar då inte.. men han kanske använder "lukta bort" haha

Jessica sa...

Höhö. Inte coolt. Jag hoppas vi slipper kräkrallyn i år. Vi gjorde ju bort rätt mycket 2008 tycker jag (minns du flisans jättekräk i din lgh?!), så vi borde skonas. Amen