17 februari 2012

Hohooo

Idag är statusen som så att det ekar lika ödsligt i mitt huvud som i en övergiven westernstad där såna där gräsbollar rullar förbi. Grupparbetena är över, hemtentan börjar idag men min hjärna den har redan tagit helg. Mitt övriga jag bryr sig inte heller nämnvärt om att protestera så den där hemtentan, ja den får vänta till sen.

Zidde och jag drog oss en extra sväng i sängen imorse bara för att vi kunde. Tog sen en lång frukost och en lång promenad. Senare blir det träning! Visst fasiken är det lustigt vad fort det går att känna sig som en otränad spagettitråd bara för att man missar några dagar. Ännu lite senare blire sushi igen. Svärmor den stackarn missa ju som hela festen sist, det går ju inte. Stackars mig som måste äta det igen.

1 kommentar:

Ewa sa...

Absolut syyyynd om Dig. Hälsa alla. Tentan får komma senare