18 februari 2012

Kaffe eller te...eller kanske kaffe, eller..

Jag har blivit en riktig teeare. Så tetokig att jag numer föredrar en kopp te istället för kaffe på morgonen. Jag blir nästan grinig annars. Nästa helg åker vi ner till Pite å då ska jag lagra upp med ett förråd (jag höll på att skriva -värdig en tedrickande engelsman, men dom tycker väl att allt annat än earl grey är en hädelse).

Vi la om snarorna idag. De har legat ute en vecka men inte gett nåt. Det är inte för intet de kallas listiga. Ett spår kan leda fram till snaran och sen vika av precis framför! Men det är det som gör det så spännande, det gäller att överlista dom. Nu har det tyvärr dragit in värsta snöstormen så risken är att vi ändå måste lägga om dom imorgon.

Så en kopp te nu då.

2 kommentarer:

Lina sa...

Det betyder ju att jag inte behöver lära mig dricka kaffe för att vara "en i gänget" :)

Loo sa...

Haha ja den bjuder jag på ;)