3 februari 2012

10 år äldre på tio dagar

Jag är så sliten så hälften hade räckt. Jävla skola.

Igår var det begreppstentamen i företagande. Jag klara den i och för sig men inte gav det mig någon andningspaus. Nej redan igår skulle vi börja läsa nästa bok på 500 sidor, tack och lov inte på 600 sidor som den förra! Men då det vore orättvist att den boken är kortare ska vi komplettera med en annan på fina 100 sidor. 600 is the shit. Till detta ska vi även utforma en affärsidé (helst igår), skriva en planering till denna som ska vara postad senast den 8/2, helst titta på ett par videoklipp (ca 30 st), samt föra en diskussion i vår grupp via ett forum på nätet under tiden och följa upp länkar på ännu mera litteratur som vår underbare lärare rekommenderar. Och då är vi bara inne i period 3 av kursen. Del 1 av period tre.

När ska jag hinna med mitt liv? Att få gå på toa och äta anses väl vara en mänsklig rättighet? Eller?

2 kommentarer:

Ewa sa...

Universiteten verkar ha en en kontakt borta, den som handlar om att få gå på toa

Jessica sa...

Alltså.. Universitet är de dummaste skolorna. Och de som jobbar åt dem är..... Inte som folk. Sådetså!