9 januari 2011

God..morgon (förmiddag)

Allvaret och vardagen står och knackar på dörren. Imorgon är det måndag och julledigheten är slut. Såklart ska det vara tenta första veckan. Sådant verkar höra till. Tänkte att jag skulle vara småduktig idag innan vi åker tillbaka upp och därför laddade jag ner alla föreläsningar vi haft. De flesta lärarna har hittills lagt upp sina power pointar och det är ju bra men denna lärare tog ju då priset (detta utan en gnutta ironi. Jo på riktigt). Karln har alltså spelat in nya föreläsningar till sina powerpoints så han pratar alltså medans man kan titta på dem. Kallar jag engagemang. Smått chockad men positivt överraskad.

Gårdagskvällen var fantastiskt underbar på Mörtgatan. Det var efterlängtat, mer behöver man som inte säga. Nu ska jag dra till mormor och morfar. Jag har satt mormor i projektarbete nämligen.

1 kommentar:

Jäcka sa...

Det är fantastiskt. Vad säger man? Kolla min blogg ;)