8 januari 2011

Hej o välkommen nya året

Nytt år och allt det där. Dagarna går så fort så fort. Vi åkte ner till Pite över jul, hann med att åka upp igen och sedan... ner igen. Så nu sitter jag vid mammas dator och väntar på att sushiriset ska svalna. Har suttit och läst folks bloggar och om året som gått, alla bästa och sämsta minnen och sådana diverse saker. Hade varit kul men i vanlig ordning har jag inte ro i själen att sitta och knåpa ner en sån lista och leta kort. Hade man haft en direktuppkoppling så man bara hade kunnat skicka över bilden i samma stund och sen diktera ner texen muntligt så den bara skrev sig själv hade jag nog gett mig på ett försök.

Ska jag sammanfatta hela 2010 i ett ord så är det väl flytt. Flytten norrut till mångas förskräckelse och totala oförstående. Men tycker man om skogen och fjällen så gör man. Så var rastlösheten över mig igen och jag ska gå och göra risbollar. Bjuder på en bild ialf, hyfsat färsk. På toppjakt men utan resultat men ett par gladare fåglar i skogen.

Inga kommentarer: