18 mars 2010

Så fann vi tillslut varandra

Igår fick jag tag på dom satans ballerinakexen som gäckat mig i flera veckor. Dom stod i godan ro på hyllan på Willys som om dom aldrig gjort något annat. Erkännas ska att jag inte ens kunde hålla mig tills jag kom hem, jag rev helt sonika upp paketet i bilen. Visste inte riktigt var mina förväntningar hamnat på vägen från det att jag första gången såg reklamen till dess att jag hamnade där i bilen med kexet i handen. Jag tror att dom var ganska höga. Men samtidigt så lurade vetskapen i mitt bakhuvud "förvänta dig nu inte för mkt, du har ju shasat upp det här ett tag nu". På paketet stod det dessutom att den trivdes bäst i sällskap av mjölk.

Åt helvete med förväntningar, mjölk och gott uppförande, tänkte jag och tryckte kexet i munnen så kaksmulorna sprutade.

Ballerina kladdkaka smakade ungefär som förväntat. Ballerina kladdkaka var helt ok och värd jakten, väntan och besväret. Ballerina kladdkaka saknar dock sitt karaktäristiska hål i mitten-det rubbar min tro lite. Ballerina kladdkaka smakade dock ännu bättre med mjölk.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Undrar hur vanliga ballerina smakar med mjölk, blir de godare tro...?

Ewa sa...

Har också köpt i dag, 2 paket. Tänkte att Du skulle föräras med detta

Loo sa...

Hmmm...det tror jag faktiskt inte att dom blir. Men det är värt en studie.

Ohh, tack mamma!