19 april 2010

Tur att dom inte ryms i fickan

Har hälsat på den ulliga varianten av småziddar. Sex stycken lurviga små fluffiga bollar. Äckligt fula. Det slutade med att jag tog med mig tre hem. Gick som inte att göra på något annat sätt. Nej men nog är jag ändå glad att Zäta är korthårig. Lurviga bollar fäller mycket hår.


Imorse var jag och röntgade foten då jag har hyfsat ont än. Status? Jag vet fortfarande inte. Fick varken svar eller några andra goda råd. Jävla öppenläkarvård. Nog finns det bra läkare där ute men inte fan är dom många. Vad betalar man egentligen skatt för? När dom inte sitter och lyfter höga löner sitter dom och fikar och lyfter höga löner. Skitdoktorer.

2 kommentarer:

Ewa sa...

Dina bilder är mycke bättre än mina

Erika sa...

Men huvva vilka äckliga lurvbollar... *försöker intala mig själv att valpar är djävulens påhitt*




(dog egentligen en smula av sockerchock när jag såg bilderna, men det tänker jag inte erkänna högt.... ;) )