1 april 2010

Vem är det som sitter och skrattar gott någonstans?

När jag yrvaken och trött klev utanför porten imorse för att rasta Zidde körde våran fastighetsskötare precis förbi med traktorn och sandade den snorhala isgläggan. Så bra tänkte jag och tog ett kliv ut på gatan. Sekunden senare låg jag på sniskan, hade jävligt ont i foten och såg traktorn på håll liksom håna mig där den for fram på sin sandarturné. Höger fot igen.

Grattis.

Nu kan jag inte klättra, jag kan inte styrketräna, jag kan inte simma (simhallen har påskstängt och jag bör nog inte göra det ändå så snabbt efter ännu en behandling) och jag kan inte heller springa. Inte heller vet jag om vi kommer att kunna fara och åka skidor än som vi tänkt. Har jag missat nåt eller? Är det nån som försöker säga något?

4 kommentarer:

micke sa...

Ett påskägg fyllt med underbar selleri och grapefrukt nu när du inte kan röra dig tjockis ;-)

Ewa sa...

Då får Du väl flyga på kvasten.

Loo sa...

Jag ska fylla ett bautaägg med godis och ge det åt dig samtidigt som jag säger att du ändå inte vågar äta upp det!! :p

Jessica sa...

vafan jag la ju upp en kommentar, vart for den?!

Ja.. Micke, hon behöver nedladdade tv-serier, lyxchoklad, loka päron-krusbär och kärlek under en rosa filt. Hör mitt budskap. Amen