5 februari 2010

Film kan göra en smått beroende

Använde oss av voddler igen igårkväll och såg ännu en film. Hade små men sen Grottbjörnens folk men efter att jag insett att ännu ett par eventuellt 93 bortslösade minutrar av mitt liv knappast skulle få mig att gå miste om en miljonvinst bestämde jag mig för att våga ännu en film. Istället för att lägga mig med ångest fick jag nu lägga mig med svullna, röda och tårade ögon. Såg fin fint ut imorse när jag steg upp! Jättefint, verkligen. Men den här gången var bieffekterna värda det. Bron till Terabithia gav mig små tvivel till en början men visade sig vara en gnutta ovanlig. Ett läckage i en vattenkran är en blek jämförelse. Fin film.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Men den ÄR ju sorglig. Jag bölade också när jag först såg den ;)

Loo sa...

har du sett den! tänkte just på dig o att du nog hade gjort det :p