1 februari 2010

Men hallå världen!

Jag säger bara bredband! Milda makaroner. Jaa, jag vet, det är inte någon nyhet. Inte för er internethypade dygnet runt surfare. Oengagerad som jag är, tillika obrydd (var i alla fall) har jag mest surfat runt på mitt mobila bredband. Men så vips när det finns engagerat folk! På fem minuter hade Micke fixat detta omtalade bredband. På fem minuter till (vad vet jag, jag passade på att smita till stan och åt lunch med syrran) hade han fixat trådlöst dessutom. Så nu kan vi surfa runt var som helst i denna enorma lägenhet med varsin dator och varsin mobil. Varför nöja sig med det lilla liksom?

Zäta då, vad får han som kompensation när vi sitter där som två glosögda datanördar? Jo men han fick en ny tjurmuskel. Den är fn längre än han själv.

1 kommentar:

Jessica sa...

Hade visst läst.. Bara glömt. Senila jag. höhö