8 februari 2010

Var försvann den söndagen?

Hurra för sömn. Det tog ett dygn extra men jag kan väl våga säga att jag har rätat upp mig. Lördagen i Jokkmokk var dock väl värt det. Men om jag ska gå på marknaden fler gånger har jag lovat mig själv en dundräkt från topp till tå. Inte för att det var några rekordkalla grader men man skaffar sig inga ångande temperaturer heller genom att traska runt där i sakta mak med tusen andra i en gyttrig trängsel. Då skulle man kanske även kunna dra fördel av allt knuffande och studsa som en flipperkula mellan alla människor.

Förutom halvpremiären i somras (på ett bröllop) har jag inte heller sett killarna spela in public. Grymt svängigt och grymt bra. Lätt kul att hänga med bakom också och jag kan nu bocka av hur-det-känns-att-vara-groupie från min lista (även om jag inte visste om att det fanns med på min lista). Dom är ett gäng grabbar som är väldigt goa och underhållande. Ser fram emot nästa sväng. Till havs.
Man får roa sig så gott man kan när man väntar
Soundcheck

2 kommentarer:

Jessica sa...

Är jag inte död av trötthet lär trötthet inte döda dig heller, pumpkin ;)

Loo sa...

Haha så sant!