25 maj 2012

Dagarna cirkulerar kring en massa text, text, text

Igår fick jag klagomål för att jag inget skriver men det är ju fel. Jag skriver hela jävla tiden och har gjort så sen den första april..isch, bara inte här för jag har inte tid. Men nu börjar jag väl se ett ljus i tunneln. All text åker nu fram och tillbaka mellan mig och min handledare för korrektion och under tiden sitter jag och konstruerar en jättespännande redovisning. Om nån stackars sate verkligen undrar vad jag skriver om så handlar det (utan att tråka ut er alltförmycket) om kultur och naturvärden.. ur ett turistiskt perspektiv, typ. Det innefattar alltså sådana där gamla saker som lador från 1632.

Igår käkade vi nåt så gott som älgwok med spetskål, rädisor, morötter, chili och diverse asien inspirerande smaksättare. Blev supergott. Sen packade jag väskan. Idag åker vi ner till kustlandet så fort Micke kommer hem. Men tro inte att det blir en slapparhelg inte, nej här ska flyttas. Hans syster med andra hälft ska byta bostadsort så vi tänkte att vi kunde försöka hjälpa till lite. Flytta är ju sällan kul ändå. Ska bli spännande att se nya huset och sneakpeaka på trädgården.


Nu så tar vi tag i den där presentationen då. Å så klunkar vi lite kaffe.

Inga kommentarer: