29 maj 2012

Glada färger

Det är kul att ha skrikiga färger på fötterna, jag blir liksom gladare om fötterna är färgglada så gissa om jag blev lycklig när brorsan lämnat dessa åt mig ifall jag kunde ha dom! Härligt ärtigt intensiv cerisa och så passade dom. Det är ett par sånadär forma-ditt-arsel-skor med lite halvrundad och bullig sula. Vet inte om de har några mirakeleffekter för bakdelen men sköna är dom. Micke han har redan plockat fram sina five fingers men jag väntar ett tag till. Idag strösslar det ner snö med jämna mellanrum.



4 kommentarer:

mo sa...

Läckra skor.
Är det snöflingor i luften?

Loo sa...

Japp snö :p har snöat, haglat, blåst och gud vet vad idag!

Ewa sa...

Haglat, blåst och regnat även på Mariebergs Viltfarm i två dagar

Jessica sa...

Själv ser jag ut som att jag paddlar kajak på land i färgglada skor. Googla Darin på gaygalan så förstår du hur jag menar. Men gratis skor är ju awesome!!!