8 maj 2012

Duktiga jag

Idag kan jag säga så utan att ljuga. Igår floppade jag. Skolarbetsvise alltså. Jag åkte till stan och handlade mat (vilket vi måste göra ibland) och grisöron (vilket jag måste göra rätt så ofta om någon frågar Zäta). 

Men idag har jag stretat. Jag har fortfarande inte börjat med min diskussion men jag hade fått feedback av min handledare så jag har suttit med alla förslagna ändringar och dessutom lagt till en dryg sida med text till. Jag är glad att jag slipper opponera på min sen. 

Av gårdagens middag blev det inga rester kvar så det blev en enkel omelett till lunch med skinka, lök, osten norrglimt och färsk persilja. Färsk persilja är jättegott ifall nån undrar.


2 kommentarer:

Ewa sa...

Har Du redan börjat odling av persilja?

Loo sa...

Näh, fuskade på affärn :)