6 maj 2012

Intensivt

Det snöar och snöar och snöar. Som det säkert gör och har gjort lite varstans om jag fattat rätt. Gode less är jag hursomhelst. Det har kommit säkert tre dec sen igår och jag hoppas skiten töar bort fort.

Vi snabb hälsade på Lina uppe i Björkis i fredags. Hon, hennes sambo och deras 65 hundar har en vidunderlig utsikt och ett fantastisk jobb. Fast jag är less snön här så kan jag inte bli annat än betagen varje gång jag åker upp till fjällen. Dom har det fint där. Synd bara att vi fick åka ner igen på lördag eftermiddag redan. En titt på vädret avslöjade ett rejält snöfall och vi har hunnit sätta på sommardäcken. Var bara att åka och tur var det med facit i hand. Men tack ändå för ett fint dygn i gott sällskap!

Imorn blire skola igen, ska försöka göra ett ryck. Ett ordentligt ett.

Inga kommentarer: