23 januari 2012

Måndag

Så peppigt upplyftande rubrik så man vill bara gå och gräva ner sig (fast det hade jag gärna kunnat göra i sängen). Meeen jag ska försöka vara en aning disciplinerad, faktiskt. Jag har iofs inget jobb att gå till idag, dit ska jag imorgon men likväl börjar en ny spännande kurs idag! Märk väl att jag inte alls är så munter som utropstecknet får det att se ut, det är en fasad. Kursen är företagande och det är ju om man tänker efter en inte alltför dum kurs. Men alla kurser som innefattar grupparbeten (jag vill kräkas på grupparbeten), hemuppgifter, tvångsläsning och tentor suger (vilket ju i princip är alla kurser). Grejen är att det är sista terminen, jag börjar vara less på riktigt. Inte ens högskolan har struktur och jag vill bara vara klar. Lär oss bara skiten, skippa tentorna. Låt mig göra exjobbet och frige mig sen. Inga krusiduller, jag vill bara vara klaaar.

Godmorgon typ, underbart med måndagar.

Inga kommentarer: